субота, 15 жовтня 2011 р.

як я мився

Весело бути мандрівником - багато літати, їздити, відкривати для себе нові країни і міста, але всі ці потяги, літаки, автобуси, вокзали, аеропорти - стільки пилюки, а як почнеш фотографуватись у визначних місцях, то і наберешся цієї пилюки в свій синтипон в кращому випадку, а то і плям грязюки. Забруднився я щось, вирішив от нарешті відмитись. Так я перший раз потрапив у ванну кімнату...

... і відразу знайшов нових друзів! Тут, виявляється, стільки звірят, а моїх родичів скільки!

Спочатку для мене знайшли спеціальної піни і довго терли щіткою, аж втомився. Довелось відпочивати, пускаючи синю качечку у водичці. А ось і справжнє мило з мочалкою. Мило, до речі, з готелю, де я жив на Сардінії. Тільки в готелях кладуть у ванній мило зручних для мене розмірів. Але там мені митись не давали на жаль.

Ну от і все, я чистий і гарний. А тепер м’який махровий рушник зібрати всю воду і нарешті - гаряча батарея.

Немає коментарів:

Дописати коментар