понеділок, 25 липня 2011 р.

Ліс біля Забір’я (недалеко від Києва)

Добре теплим липневим днем сісти в машину і поїхати кудись куди очі бачать. І на цей раз очі і GPS-навігатор привели в ліс біля села Забір’я Київського району. І в цьому звичайному лісі виявилось стільки цікавих і незвичайних речей... Тут я вперше побачив великих зелених коників. І тут вперше побачив, які червоні ягідки виростають на місці білих квіточок конвалії.

Ліс великий, а я такий малесенький... Ляжеш на землю, піднімеш очі вгору, прислухаєшся - тиша, і тільки високо-високо над головою, колихаються верхівки сосен, зачіпляючи своїми колючками небо. Полежав я, полежав, і побіг по лісу фотографувати різноманітні квіточки, а їх тут сила-силенна, і всі гарні і різнокольорові: і жовтий чистотіл, і біленькі ромашки, і синенькі дзвіночки, і бузкові гвоздички, і ще багато зовсім невідомих мені квіточок...

Немає коментарів:

Дописати коментар